jueves, 15 de junio de 2017

Croniques de les colònies



Era el dia de colònies i jo estava molt il·lusionat però hi havia un problema i era que el viatge s’hem va fer etern.
Quan vam arribar ens vam instal·lar i la meva habitació era: el Sergio, el Joel.R, el Joel.F, l’ Ivan, l’ Erik i jo.
Al cap duna estona vam anar a fer els grups de las activitats jo anava amb el meu millor amic el Sergio i també amb l’Ivan etc...
Quan vam anar a fer la primera activitat va ser la de orientació però a mi no em va agradar perquè vam estar molta estona esperant quan vam tornar de la activitat vam anar a jugar i jo tinc com una tradició i es que en totes les colònies marco un gol de cap en futbol per la nit vam anar a dinar i desprès vam anar a fer el joc de nit que va ser un joc de trobar un monitor de  un grup i que et firmi i desprès tens que anar a que et fessin un checking i el “tiquet” el poses a la bústia i qui tingues mes del seu color guanyava i desprès de jugar ens vam anar a dormir.
Al dia següent vam anar a esmorzar i al cap d’una estona vam anar a fer l’activitat de matinada ens tocava fer la activitat de parc d’aventura va ser èpic ala estona d’estar allà vam anar a menjar el menjar estava boníssim despres de menjar vam jugar una estona i despres vam anar a fer una altre activitat de fer cabanyes la nostra va ser la millor però ens van dir que ens juntíssim amb un altre grup que estava aprop nostre i vam fer junts una representació de que hi ha que fer quan et pica una serpent verinosa a mi mentre fèiem la casa em va caure un pal i em va fer mal però la ferida va servir per fer la representació al cap de la estona vam tornar per jugar mes desprès de jugar en els gronxadors vam anar a dinar i al cap d’una estona vam anar a la disco!!! Que bé m’ho vaig passar i desprès de tot vam anar a dormir.
Al últim dia em vaig posar una mica trist perquè ja ens anàvem però desprès em vaig donar conta que va ser èpic el últim dia vam anar a jugar a un camp de futbol i a fer activitats també m’ho vaig passar de cine ja era hora d’anar a menjar i despres de menjar vam anar a jugar i ja es van acabar les colònies a can Bajona.

Gracies per llegir
Escriptor: Xavi



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Canço Alone Allan Walker

El Numero Pi

Croniques de les colònies

Era el dia de colònies i jo estava molt il ·l usionat però hi havia un problema i era que el viatge s’hem va fer etern. Quan vam arri...